Aldi виходить на ігровий ринок
Споріднені рітейлери Aldi Nord та Süd відкривають новий спільний бренд під назвою "Aldi Gaming". Основна увага приділяється запуску каналу на потоковій платформі Twitch, яка є популярною серед геймерів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
Завдяки своєму новому бренду обидва роздрібні торговці надалі пропонуватимуть вміст у формі прямих трансляцій та навчальних посібників, різноманітних продуктів для геймерів, змагань та інших послуг для своїх клієнтів. Канал "Aldi Gaming_TV" на потоковій платформі Twitch буде виконувати роль центральної опорної точки. Twitch є дочірньою компанією Amazon, і за останні роки вона перетворилася на місце зустрічі ігрового співтовариства.
Aldi залучила чотирьох відомих геймерів, щоб зробити канал успішним. Ця четвірка вже має сотні тисяч підписників на своїх каналах і є одними з найуспішніших гравців Німеччини. Крім того, дискаунтер також буде спонсором Прем'єр-ліги, найбільшого змагання в регіоні DACH за "League of Legends", одну з найпопулярніших ігор на даний момент.
Звернувшись до ігрової сцени, Aldi слідує економічним тенденціям, оскільки за останні роки ігрова індустрія надзвичайно зросла. "Наш ігровий канал на Twitch - це ідеальна платформа для того, щоб ми щиро спілкувалися з цією конкретною цільовою групою, яка є для нас новою, - говорить Сабіне Зантіс, керуюча директорка з маркетингу та комунікацій в Aldi Nord. - Ми хочемо створити для них справжню і відчутну додану вартість, яка запам’ятається". Крім того, криза Covid дала ігровій галузі додатковий поштовх: у першій половині 2020 року продажі ігор та ігрового обладнання в Німеччині зросли на 27 відсотків до 3,7 млрд євро.
Читайте також: Aldi відкриває 100-й магазин Milestone в Італії
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар