17 лютого 2021

Pernod Ricard представляє стійкі пакувальні рішення

Pernod Ricard представляє стійкі пакувальні рішення
1172

Компанія Pernod Ricard представила набір стійких інноваційних упаковок для своїх брендів Absolut Vodka, Beefeater Gin та Perrier-Jouët, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Ініціатива є частиною дорожньої карти стійкого розвитку виробника до 2030 року.

Алкогольний гігант пообіцяв зробити до 2025 року 100% упаковки вторинною, багаторазовою, компостируваною або на біологічній основі.

Ванесса Райт, віце-президент з питань стабільності та відповідальності, прокоментувала: "Інновації в упаковці мають вирішальне значення для мінімізації нашого впливу на навколишнє середовище. Як і Absolut, Perrier-Jouët та Beefeater, усі наші бренди віддані цьому підходу.

Це стосується обмеження відходів та збереження наших природних ресурсів шляхом повторного використання, переосмислення, переробки та зменшення, прийняття справді кругового мислення".

Зараз скляні пляшки Absolut Vodka містять 50% переробленого матеріалу, зберігаючи прозорість скла. Компанія досягла цієї мети на чотири роки раніше, ніж було заплановано.

Раніше компанія випустила прототип паперової пляшки Absolut у Великобританії та Швеції з початковою партією 2000 пляшок.

Паперова пляшка виготовлена з 57% паперу та 43% переробленого пластику, при цьому пластик складає тонкий шар всередині пляшки, який можна переробити.

Читайте також: Pernod Ricard запускает цифровую кампанию «Пей мудро»

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також