Sephora готується до наймасштабнішого у своїй історії розширення мережі
Французька мережа парфумерно-косметичних магазинів Sephora, що входить до складу люксової групи LVMH, повідомила про масштабні плани з розвитку компанії. Цього року рітейлер планує відкрити понад 260 торговельних точок у США - це найбільше розширення Sephora за її 21-річну історію роздрібної торгівлі в Америці, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retailer.
Із 260 запланованих точок Sephora 200 будуть відкриті в універмагах Kohl's - у традиційному для рітейлера форматі. Решта 60 точок мережі будуть окремими магазинами - вони розташуються в приміських районах. З кожного нового магазину Sephora можна буде замовити товари онлайн. Крім того, буде доступна функція онлайн-бронювання товарів і подальшого самовивозу з магазинів.
Партнерство з Kohl's замінить Sephora більш раннє партнерство, укладену з іншою мережею універмагів JCPenney, яке має припинитися в найближчі кілька років.
Читайте також: Moet Hennessy з LVMH купує бренд шампанського реп-зірки Jay-Z
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар