11 березня 2021

Nestlé придбала преміальну функціональну марку води Essentia

Nestlé придбала преміальну функціональну марку води Essentia
1265

Компанія Nestlé оголосила про придбання високоякісного бренда води Essentia Water. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESMMagazine.

Компанія Essentia впровадила іонізовану лужну воду понад двадцять років тому і є провідним брендом у цьому просторі в США.

У 2020 році компанія реалізувала товарів на 192 мільйони доларів.

Ця транзакція є частиною подальшої трансформації Nestlé свого глобального водного бізнесу, оголошеної в червні 2020 року.

"Додавши Essentia, ми продовжуємо трансформувати та найкраще позиціонувати наш водний бізнес для довгострокового прибуткового зростання тут, у США та в усьому світі", - сказав Стів Преслі, голова та генеральний директор Nestlé USA.

Придбання відповідає рішенню компанії продати свої регіональні бренди джерельної води в США та Канаді, бізнес з очищеною водою та службу доставки напоїв.

Nestlé переглядає свій портфель, щоб зосередитися на міжнародних брендах преміум-класу та мінеральної води.

Читайте також: Nestlé купує британського виробника наборів рецептів SimplyCook

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також