Nestlé придбала преміальну функціональну марку води Essentia

Компанія Nestlé оголосила про придбання високоякісного бренда води Essentia Water. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESMMagazine.
Компанія Essentia впровадила іонізовану лужну воду понад двадцять років тому і є провідним брендом у цьому просторі в США.
У 2020 році компанія реалізувала товарів на 192 мільйони доларів.
Ця транзакція є частиною подальшої трансформації Nestlé свого глобального водного бізнесу, оголошеної в червні 2020 року.
"Додавши Essentia, ми продовжуємо трансформувати та найкраще позиціонувати наш водний бізнес для довгострокового прибуткового зростання тут, у США та в усьому світі", - сказав Стів Преслі, голова та генеральний директор Nestlé USA.
Придбання відповідає рішенню компанії продати свої регіональні бренди джерельної води в США та Канаді, бізнес з очищеною водою та службу доставки напоїв.
Nestlé переглядає свій портфель, щоб зосередитися на міжнародних брендах преміум-класу та мінеральної води.
Читайте також: Nestlé купує британського виробника наборів рецептів SimplyCook
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар