39% міжнародних покупців згодні переплачувати за товари британського виробництва

Товари з брендом "Made in Britain" можуть збільшити витрати британських експортерів на 3,5 мільярди фунтів стерлінгів на рік, оскільки нові дослідження показують, що міжнародні клієнти все ще готові платити за них премію. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Charged.
Згідно з новим дослідженням Barclays Corporate Banking, в рамках якого було опитано 10 000 людей на 10 ключових ринках, продукція, виготовлена у Великобританії, досі поважається у всьому світі.
Індійські споживачі очолюють цю групу, і, як повідомляється, вони готові платити в середньому на 11,8 відсотка більше за британську продукцію.
За ними йдуть ОАЕ, США та Китай, які були готові заплатити додаткові 10,9%, 10,4% та 8,8%.
Дві третини покупців в Індії та Китаї заявили, що будуть схильні платити більше за товари, прикрашені "Юніон Джеком", оскільки вважають, що вони вищої якості.
69 відсотків індійських покупців та 64 відсотки китайських покупців заявили, що зараз купують більше британських товарів, ніж 5 років тому.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар