Coop визнано найбільш стійким брендом Швеції

За даними опитування Sustainable Brand Index 2021, Coop в четвертий раз став найбільш стійким брендом Швеції, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Änglamark був визнаний переможцем галузі у Швеції в категорії продуктів харчування третій рік поспіль.
Шарлотта Щепановські, керівниця відділу стабільності та якості в Coop Sweden, сказала: "Звичайно, для нас у Coop це означає неймовірну справу, що наші клієнти та члени бачать ініціативи, які ми робимо в галузі сталого розвитку.
Ми є кооперативом, що належить понад 3,6 мільйонам членів, і разом ми дійсно можемо змінити ситуацію. Ми маємо великі амбіції, і ми хочемо стати доброю силою в категорії продуктів харчування у Швеції. Але ми ще далеко не все зробили".
Опитування, одне з найбільших європейських досліджень бренду щодо стійкості, охопило понад 60 000 респондентів у восьми європейських країнах, з яких 23 400 були шведськими.
Цільова група включала людей у віці 16–75 років, причому обсяг вибірки представляв склад населення кожної країни.
Читайте також: Coop Sweden відкриває перший безпілотний магазин
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: стійкість
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар