12 березня 2021

Coop визнано найбільш стійким брендом Швеції

Coop визнано найбільш стійким брендом Швеції
1507

За даними опитування Sustainable Brand Index 2021, Coop в четвертий раз став найбільш стійким брендом Швеції, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Änglamark був визнаний переможцем галузі у Швеції в категорії продуктів харчування третій рік поспіль.

Шарлотта Щепановські, керівниця відділу стабільності та якості в Coop Sweden, сказала: "Звичайно, для нас у Coop це означає неймовірну справу, що наші клієнти та члени бачать ініціативи, які ми робимо в галузі сталого розвитку.

Ми є кооперативом, що належить понад 3,6 мільйонам членів, і разом ми дійсно можемо змінити ситуацію. Ми маємо великі амбіції, і ми хочемо стати доброю силою в категорії продуктів харчування у Швеції. Але ми ще далеко не все зробили".

Опитування, одне з найбільших європейських досліджень бренду щодо стійкості, охопило понад 60 000 респондентів у восьми європейських країнах, з яких 23 400 були шведськими.

Цільова група включала людей у віці 16–75 років, причому обсяг вибірки представляв склад населення кожної країни.

Читайте також: Coop Sweden відкриває перший безпілотний магазин

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також