18 березня 2021

HelloFresh розробляє розумні ярлики терміну придатності

HelloFresh розробляє розумні ярлики терміну придатності
1739

Виробник продуктів харчування HelloFresh хоче зменшити харчові відходи вдвічі до кінця року і прагне зменшити на 60% викиди вуглецю. Компанія також працює над інтелектуальними показниками терміну придатності, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.

HelloFresh стверджує, що минулого року зменшила кількість харчових відходів на третину - з 0,6 до 0,4 г на 1 євро обороту. Загалом у компанії все ще було майже 5000 тонн залишків, головним чином через скасовані замовлення та залишки інгредієнтів після виробництва. 73% відходів було передано банкам продуктів харчування та іншим благодійним організаціям.

Компанія прагне стати першою компанією з доставки наборів їжі з нейтральним вуглецем. У минулому році компанія боролася з викидами з розподільчих центрів, що призвело до зменшення обороту з 9,3 до 4,1 г на 1 євро. HelloFresh перейшла на відновлювані джерела енергії, покращила експлуатаційну ефективність та інвестувала в сонячні панелі.

Зараз компанія хоче розпочати компенсацію своїх залишків прямих викидів, як від внутрішньої діяльності, так і від поставок споживачам. Більше того, HelloFresh хоче продовжувати компенсувати викиди та заявляє, що її мета - зменшити викиди в розподільчих центрах на 60% до 2022 року.

Для боротьби з харчовими відходами HelloFresh розпочала співпрацю з голландським Університетом наукових досліджень Вагенінгена, який розробив розумний показник терміну придатності під назвою «Зберігай». Етикетка вимірює температуру середовища зберігання та обчислює фактичний термін зберігання продукту. Міністерство сільського господарства, природи та якості харчових продуктів Нідерландів в даний час вивчає систему з можливістю впровадити її замість традиційних ярликів.

Читайте також: HelloFresh увеличила прибыль благодаря пандемии

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також