TikTok зробить персоналізовану рекламу обов'язковою

Сервіс коротких відео TikTok оголосив, що з 15 квітня 2021 року персоналізована реклама стане обов'язковою для всіх користувачів. Зараз функція є добровільною: користувачі самі вирішують переглядати рекламу чи ні - в налаштуваннях програми є її відключення, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Verge.
При запуску програми з'явиться попередження про зміну політики TikTok щодо персоналізованої реклами. Користувачі соцмережі, як і раніше, зможуть відмовитися від персоналізованої реклами, яка демонструється на основі даних, зібраних з інших сайтів і додатків. Неможливо буде відмовитися від реклами, в основі якої лежить контент, що переглядається в TikTok.
TikTok використовує практику інших соціальних мереж, включно з Twitter, Facebook і Instagram, де також можна обмежити використання даних з інших сайтів, але не з самої соціальної мережі.
Зміна в TikTok також пов'язано з новою політикою Apple. Компанія зобов'язала розробників питати у користувачів дозвіл на відстеження їх даних в iOS 14. Програми, що не запитують дозволу, ризикують бути заблокованими або віддаленими з App Store.
Читайте також: TikTok розширює партнерство із Shopify, допомагаючи продавцям досягти «величезного збільшення продажів»
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар