19 березня 2021

TikTok зробить персоналізовану рекламу обов'язковою

TikTok зробить персоналізовану рекламу обов
1654

Сервіс коротких відео TikTok оголосив, що з 15 квітня 2021 року персоналізована реклама стане обов'язковою для всіх користувачів. Зараз функція є добровільною: користувачі самі вирішують переглядати рекламу чи ні - в налаштуваннях програми є її відключення, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Verge.

При запуску програми з'явиться попередження про зміну політики TikTok щодо персоналізованої реклами. Користувачі соцмережі, як і раніше, зможуть відмовитися від персоналізованої реклами, яка демонструється на основі даних, зібраних з інших сайтів і додатків. Неможливо буде відмовитися від реклами, в основі якої лежить контент, що переглядається в TikTok.

TikTok використовує практику інших соціальних мереж, включно з Twitter, Facebook і Instagram, де також можна обмежити використання даних з інших сайтів, але не з самої соціальної мережі.

Зміна в TikTok також пов'язано з новою політикою Apple. Компанія зобов'язала розробників питати у користувачів дозвіл на відстеження їх даних в iOS 14. Програми, що не запитують дозволу, ризикують бути заблокованими або віддаленими з App Store.

Читайте також: TikTok розширює партнерство із Shopify, допомагаючи продавцям досягти «величезного збільшення продажів»

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також