Walmart відкриває маркетплейс для неамериканських продавців
Розширюючи свою присутність на ринку онлайн-торгівлі, американський рітейлер Walmart істотно пом'якшив умови для продавців, які можуть виставляти товари на його торговому онлайн-майданчику. Зокрема, з правил для торговців були вилучені вимоги про те, щоб продавці були зареєстровані в США, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Bloomberg.
Крім різноманітних товарів постачальники з усього світу отримають можливість виставляти на сайті рітейлера і додаткові послуги, на кшталт рекламних сервісів або фулфілмента. Також подібні послуги надає продавцям і сам маркетплейс, допомагаючи просувати і здійснювати доставку своїх товарів.
Для Walmart такий крок може означати прагнення вийти за рамки тільки США і спробу скоротити розрив у сфері електронної комерції з Amazon, яка представляє на своєму майданчику продавців з усього світу. Особливо перспективним для Walmart, з цієї точки зору, виглядає Китай, який володіє великою мережею виробників.
При тому, що для продавців тепер не потрібна адреса в США або податкова реєстрація, Walmart продовжить здійснювати їх ретельну перевірку. Рітейлер гарантує покупцям відсутність сумнівних товарів на майданчику, що буде здійснюватися шляхом багаторівневої перевірки як на місцевому рівні, так і з боку спеціальної групи Walmart.
Читайте також: Amazon випередила Walmart і стала найбільшим рітейлером одягу в США
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: маркетплейс, e-commerce
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар