У Китаї оголосили бойкот Burberry

Британський модний дім Burberry, один з найбільших виробників одягу та аксесуарів класу люкс, піддався широкомасштабної критиці на китайському ринку. Новинарні агентства повідомили, що люксовий бренд позбувся свого амбасадора в Піднебесній, а також місця в одній з найпопулярніших в країні мобільних ігор - Honor of Kings. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.
Китайці почали бойкотувати Burberry після того, як один з представників британського бренду висловився щодо проблеми з використанням рабської праці уйгурів в Сіньцзян-Уйгурському автономному районі. Восени минулого року компанія прийняла рішення відмовитися від покупки бавовни, виробленого в провінції. Варто зазначити, що для Burberry китайський ринок протягом довгого часу залишається одним з ключових в світі.
Раніше з цієї ж причини в Китаї був оголошений бойкот американському бренду Nike і шведському H & M, які також звертали увагу громадськості на проблему з дотриманням прав людини в відношенні уйгурів.
Китайська влада також повідомила сьогодні про введення санкцій щодо юридичних та фізичних осіб із Сполученого королівства на тлі критики ситуації в Сіньцзян-Уйгурському автономному окрузі, яка, на думку політиків, є дезінформацією. З цього моменту китайським компаніям забороняється вести бізнес з організаціями, що потрапили в список. Конфлікт набрав широкого розголосу на початку цього тижня, коли в ЄС прийняли рішення ввести санкції відносно Китаю за порушення прав людини. У відповідь влада країни ввела контрсанкціі проти політиків, вчених і деяких юридичних осіб, вважаючи їх дії спробою втручання у внутрішні справи регіону.
Читайте також: H&M і Nike зіткнулися з бойкотом своєї продукції в Китаї
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар