Albert Heijn поступово відмовляється від пластикових пакетів для фруктів та овочів

Торгівельна мережа Albert Heijn оголосила про плани поступово відмовитися від пластикових пакетів для фруктів та овочів до кінця цього року. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Ця ініціатива дозволить вилучити з обігу 130 мільйонів пакетів, або 243 000 кілограмів пластику, на рік.
Починаючи з середини квітня, роздрібний продавець буде пропонувати безкоштовні стійкі та багаторазові пакети протягом перших двох тижнів для фруктів та овочів.
Рітейлер також планує запровадити систему, яка дозволяє клієнтам повертати використані поліетиленові пакети для переробки.
Albert Heijn розраховує переробляти 645 000 кілограмів пластику щорічно завдяки цьому кроку.
Мережа також випускає нову лінійку сумок для покупок з 10 різними, більш стійкими варіантами із 100% переробленого пластику (ПЕТ).
Сумки легко складаються, миються і мають конкурентоспроможну ціну, що пропонує чудову альтернативу звичайним поліетиленовим пакетам.
Читайте також: Albert Heijn отключает голосового помощника
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар