«Кинуті кошики» інтернет-магазинів - нова розвага молоді
Аналітики відзначають появу нової тенденції серед відвідувачів інтернет-магазинів - зростання числа «кинутих кошиків». Цим виразом називають ситуацію, коли потенційний покупець «бродить» по сторінках магазину, відправляє товари в кошик, але потім просто йде з сайту, не зробивши покупку. Таке проведення часу стало набирати популярність і особливо це стосується більш молодого покоління, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на CNBC.
Одним з можливих пояснень такої тенденції може служити аналогія з розгляданням вітрин. Якщо раніше можна було просто ходити по магазинам, розглядати вітрини, приміряти речі, не здійснюючи при цьому покупок, то пандемія внесла свої корективи. Більшість магазинів закрилися, але звички покупців нікуди не поділися.
Вимушені залишатися вдома, багато хто з них знайшли віртуальну заміну подібних занять і стали наповнювати кошики інтернет-магазинів. Онлайн-шопінг при цьому не завжди може стати виходом, так як часто покупці, особливо молодого віку, обмежені в засобах, результатом чого і стають «кинуті кошики».
Наповнення кошиків інтернет-магазинів навіть стало чимось на зразок онлайн-розваги, яка не обтяжує заняття, дозволяє вбити час і відволіктися від проблем або негативних новин. Прокручувати сторінки модного інтернет-магазину набагато більш приємне заняття, ніж вбивати час в соцмережах, де можна наштовхнутися на негативні новини. Додавання товару, особливо дорогого, в корзину приносить відвідувачам сайту магазину свого роду задоволення, нехай і швидкоплинне, і це явище під час локдаунов стало дійсно масовим.
Згідно з даними експертів, рівень «кинутих кошиків» на середину 2020 року склав близько 94,4% в порівнянні з 85,1% на попередній аналогічний період. У грошовому обчисленні, це мільярди доларів потенційно упущеного доходу від електронної комерції. Однак більшість представників рітейлу не розглядають подібну тенденцію, як втрату доходів, оскільки вважають, що відвідувачі сайтів в кожному випадку б не витратили гроші, зате знайомство з товарами може в майбутньому привести і до реальної покупки.
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар