27 квітня 2021

Витрати FMCG-брендів на digital-рекламу будуть рости на 7% в рік

Витрати FMCG-брендів на digital-рекламу будуть рости на 7% в рік
1371

Виробники товарів повсякденного попиту (FMCG) будуть збільшувати витрати на digital-рекламу на 7% в рік до 2023 року, говориться в дослідженні агентства Zenith (входить в Publicis Groupe). Експерти проаналізували 12 основних ринків, включаючи США, Великобританію, Індію, Німеччину, Китай та інші країни, повідомляє TradeMaster.UA.

У цілому витрати FMCG-брендів на рекламу будуть рости на 4% в рік. На 1,3% будуть збільшуватися витрати на зовнішню рекламу, на 0,2% - на рекламу в кінотеатрах. Радіо, газети, журнали і телебачення втратять частину бюджетів.

При цьому телебачення як і раніше залишається одним з основних медіаканалів. У 2020 році FMCG-компанії витратили на digital-рекламу 46,1% рекламних бюджетів (56,2% в середньому у інших компаній), а на телебачення - 38,5% в порівнянні з 24,3% у інших брендів.

У Zenith відзначають, що FMCG-бренди слідують за аудиторією в цифрові канали, однак їм потрібно навчитися ефективно їх використовувати, щоб digital зміг замінити телебачення. «FMCG-бренди потребують нового комплексному підході до планування на основі охоплення», - вважає директор з глобальної стратегії Zenith Бен Лукавскі.

В цілому витрати FMCG-компаній на рекламу досягли $ 26,7 млрд у 2020 році, що на 10,7% менше, ніж роком раніше. Докризового рівня ринок досягне до 2023 року.

Під час пандемії бренди скоротили свою рекламну активність, однак зі зростанням e-commerce компанії будуть збільшувати бюджети. «E-commerce стане ключовою сферою для зростання FMCG-брендів в найближчі роки», - зазначає керівник відділу прогнозування Zenith Джонатан Барнард

Читайте також: Логотипи з компактним розташуванням букв викликають більше довіри у споживачів

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також