Delhaize змінює назву, щоб підкреслити фокус на місцевих продуктах

Бельгійська мережа супермаркетів Delhaize стає Belhaize. За допомогою цього маркетингового трюку роздрібний торговець хоче звернути увагу на свій акцент на місцевих продуктах, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Торік попит на бельгійську продукцію зріс на 15% - це означає, що сім із кожних десяти товарів, що продаються в її магазинах, мають бельгійське походження. Covid-19 зіграв важливу роль у цьому прискоренні, зазначає Delhaize у прес-релізі. Цією кампанією мережа також хоче подякувати своїм 1600 бельгійським постачальникам, "з якими ми пишаємося співпрацею", пояснює генеральний директор Ксав'єр Пісво.
Бельгійський роздрібний торговець насправді не змінить свою назву: лише два із майже 800 магазинів отримають новий логотип, а веб-магазин залишиться на delhaize.be. Однак низка товарів приватної торгової марки тимчасово буде ребрендована, а місцеві товари отримають вигоду від кращої уваги в магазинах та Інтернеті.
Читайте також: Delhaize соблазняет покупателей умными и полезными скидками
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар