28 квітня 2021

Очікується, що покупці витратять в Інтернеті у 2021 році 4,2 трлн доларів

Очікується, що покупці витратять в Інтернеті у 2021 році 4,2 трлн доларів
1476

Очікується, що глобальні покупці витратять на 20% більше в Інтернеті у 2021 році, ніж минулого року, згідно з опублікованим звітом Adobe, який, ймовірно, створює тиск на ланцюги поставок, оскільки вони намагаються не відставати від зростання попиту, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Основні роздрібні продавці - від Home Depot до Peloton - зазнають тиску через високі витрати на транспортування та зберігання таких дорогих товарів, як побутова техніка, меблі та тренажери, які користуються великим попитом.

У таких магазинах, як Walmart, Target та Amazon.com, за останній рік також закінчилися важливі товари, які легко купити оптом одним клацанням миші, але їх важко зберігати на складі.

За даними Adobe, яка збирає дані про прямі транзакції у понад 80 країнах, обсяг продажів електронної комерції в поточному році складе 4,2 трильйона доларів проти 3,5 мільярдів доларів у 2020 році, керуючись попитом у США, Китаї та Великобританії. Інтернет-продажі предметів від іграшок та відеоігор до меблів склали 876 мільярдів доларів у першому кварталі цього року.

Оскільки вакцин залишається недостатньо, і багато країн стикаються з новими хвилями заражених COVID-19 варіантами, роздрібні торговці закрили багато фізичних магазинів, вкладаючи значні кошти в онлайн-платформи.

У минулому місяці Nike заявила, що лише 65% магазинів у Європі, на Близькому Сході та в Африці працюють повний або скорочений робочий день. У той же час цифрові продажі за останній квартал зросли на 60%.

Але навіть коли магазини знову відкриваються, дані Adobe показують, що після більш ніж року карантину люди звикли замовляти товари через ноутбуки чи смартфони. Аналіз фірми відображає закономірності, передбачені роздрібними продавцями, включаючи Walmart, Kraft Heinz та Mondelez.

Це означає погані новини для компаній, які покладаються на фізичні магазини, які вже скорочувались через Amazon.com, Alibaba та інших гігантів електронної комерції.

В Америці продажі в Інтернеті зросли на 39% і склали близько 200 млрд доларів у першому кварталі. Однак деінде зростання не було настільки вражаючим: в деяких країнах, таких як Японія, де історично менше людей здійснювало покупки в Інтернеті, спостерігається лише помірний продаж електронної комерції.

Читайте також: Витрати FMCG-брендів на digital-рекламу будуть рости на 7% в рік 

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також