Burger King запустить AR-гру разом з розробником Angry Birds

Burger King випустить гру з доповненою реальністю в колаборації з Rovio Entertainment - розробником ігрової франшизи Angry Birds. Щоб активувати гру, користувачам потрібно буде відсканувати QR-коди на бирках з плюшевими іграшками Burger King, упаковках коробок і вивісках локацій-учасників проекту. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Гравці повинні будуть захистити три тривимірних яйця від пташенят (Hatchlings), які спробують їх вкрасти. Пташенят можна буде посунути натисканням, також в них можна кидати катапульти зі слизом, щоб уповільнити. У грі буде система нагород для посилення захисту в наступних раундах. Додаток дозволить зберігати фотографії і ділитися ними в соціальних мережах.
Окремо встановлювати гру не потрібно: Rovio використовує технологію WebAR від Zappar. Це дозволить використовувати доповнену реальність за допомогою інтернету, а не в спеціальному додатку. Zappar заявила, що така технологія в майбутньому зможе охопити 3,5 млрд пристроїв користувачів, якщо і інші бренди візьмуть приклад Burger King, Puma і інших компаній, які запустили AR у своїй рекламі.
Читайте також: Burger King запропонувала змінити стандарти конкурсу «Міс Всесвіт» у бік бодіпозітіва
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар