IKEA запустила кампанію про боротьбу із забрудненням навколишнього середовища

IKEA у Великобританії й агентство Mother London запустили нову екологічну кампанію - у ролику милий робот, надихнувшись закликом порятунку планети, намагається боротися із забрудненням навколишнього середовища: збирає сміття і проводить аналіз паливних плям після аварійного розливу. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Усвідомивши безсилля перед глобальними проблемами, головний герой повертається у свій екофрендлі світ, де тато-робот приносить продукти в багаторазових сумках-авоськах, мама-кіборг готує вечерю з рослинних котлет, які пізніше будуть розподілені по скляним контейнерам бренду, а сестра радіє урожаю з агроферми .
Також креатори створили трекер позитивного впливу клієнтів IKEA на навколишнє середовище - наприклад, він показує відсоток зниження вуглецевого сліду при споживанні альтернативного м'яса у фрикадельках, а також відсоток зекономленої електроенергії при використанні світлодіодних ламп. Так бренд втілив в життя теорію малих справ: навіть невеликі кроки на користь «зеленого» способу життя зможуть змінити світ на краще.
Читайте також: ІКЕА відкриє в Парижі магазин нового формату
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар