Kellogg’s випустила дитячі сніданки з ЛГБТ-рекламою

Світовий продуктовий гігант Kellogg's випустив сніданки для дітей з рекламою ЛГБТ-спільноти, запропонувавши дітям самостійно вибрати свою гендерну приналежність. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Sostav.
Компанія випустила пластівці серії Pride, розфарбовані в кольори веселки. Пластівці включають у себе ягідні ароматизовані райдужні сердечка, посипані їстівним блиском. На коробці залишено місце, щоб діти могли додати власне визначення статі. Раніше на коробках зі сніданками були логічні завдання, лабіринти і головоломки.
Серія Pride - це результат колаборації Kellogg's і неурядовою організацією GLAAD, яка захищає права геїв і лесбіянок. Лімітована серія повинна підштовхнути батьків до бесід з дітьми про важливість прийняття, співчуття і розуміння гомосексуалізму і трансгендерізма.
Прісцилла Корантенг, віце-президент Kellogg's, зазначила: «Kellogg's прихильна рівності, різноманітності та інтеграції для співробітників, споживачів та інших спільнот. Нові пластівці Pride відповідають нашої мети знайти місце за столом для всіх».
Читайте також: Coca-Cola Co потрапила під антимонопольне розслідування в ЄС
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар