У WOG призначили нового директора з маркетингу

Мережа АЗК WOG повідомляє про призначення на посаду директора з маркетингу Геннадія Карлінського. В його завдання увійдуть розробка та втілення нової маркетингової стратегії мережі. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Геннадій має більш ніж 15-річний досвід у різних ритейлах. Працював директором з маркетингу мережі супермаркетів "Фуршет", компанії «Альцест» та мережі «Аптека Доброго Дня», керуючим партнером бренду дитячих дорогоцінних подарунків UMa & UMi.
«Я радий приєднатися до колективу WOG. Мене надихають амбітні цілі мережі. Попереду – багато цікавої роботи у різних напрямках. Впевнений, разом з професійною командою компанії реалізуємо велику кількість неймовірних проектів та покажемо високі результати. Одна з основних цілей – «випередити» конкурентів при переході від стратегії 4Р до 4С», - прокоментував своє призначення Геннадій Карлінський.
Читайте також: На АЗК WOG – лише бамбукові екогорнята
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар