Компанія LG готується представити оновлений логотип

Південнокорейська компанія LG представить оновлений логотип, який отримав назву «Обличчя майбутнього». Нова емблема базується на існуючому написанні компанії в обрамленні різних кольорових фонів. Разом зі звичним чином в лого відбивається стиль цифрових технологій, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Business Korea.
Нові версії дизайну покликані об'єднати суспільство, технології, світ і майбутнє концепції бренду. Компанія планує використовувати різні варіанти лого на свої товари і в рекламних роликах. Спочатку новий логотип з'явиться на візитних картках співробітників LG, при цьому вони зможуть самі вибирати, який з доступних варіантів дизайну використовувати. Компанія відзначає, що згідно з принципами сталого розвитку, самі візитки будуть виготовлені з переробленої целюлози.
У майбутньому LG готується до запуску масштабної рекламної кампанії, мета якої в поліпшенні іміджу бренду і залучення нової аудиторії. Компанія таким чином прагне наблизитися до споживачів покоління MZ (ті, хто народився в 1980-х і початку 2000-х років). Для реалізації стратегії в кампанії будуть задіяні молоді та перспективні співробітники LG.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
]
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар