18 июня 2021

У METRO відзначили зростання попиту на екологічний посуд

У METRO відзначили зростання попиту на екологічний посуд
1028

У 2021-му клієнти METRO стали купувати в 3 рази більше екологічної бамбукової посуду, ніж минулого року, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retailer.

До 18 червня - Міжнародного дня стійкої гастрономії - у METRO проаналізували попит на екологічний посуд із бамбука власної торгової марки компанії METRO Professional.

Згідно з аналітичними даними, у 2021 році клієнти мережі витратили удвічі більше коштів на екологічну посуд з бамбука в порівнянні з попереднім роком, а сума замовлення в середньому зросла на 35%.

Найпопулярнішими товарами стали бамбукова піка для канапе та інших закусок, а також коктейльна вилочка і бамбукова ложка METRO Professional. Більше того, кількість замовлень, у складі яких був присутній екологічний посуд із бамбука власної торгової марки, зросла на 20%.

Читайте також: Продажі METRO впали в усьому світі за винятком України

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также

Лучшие компании

 

Личности

Блоги