Facebook почала тестувати рекламу в шоломах віртуальної реальності
Соціальна мережа Facebook почала показувати рекламу в своїх гарнітурах віртуальної реальності Oculus. Інтрига полягає в тому, що раніше засновник платформи говорив, що ніколи не буде показувати рекламу користувачам, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на BBC.
Поки Facebook вводить показ реклами в якості експерименту, і першими її побачать в грі Balston.
У 2017 році після покупки Facebook Oculus його творець Палмер Лаки сказав Next Web: «Ми не збираємося відстежувати вас, показувати вам рекламу або робити що-небудь агресивне».
Однак у блозі на сайті Oculus компанія написала: «Ми вивчаємо нові способи отримання доходу розробниками - це ключова частина для створення самодостатньої платформи, яка може підтримувати різні бізнес-моделі, що відкривають нові типи контенту і аудиторії».
Відомо, що користувачі зможуть приховувати певні оголошення або оголошення від певного рекламодавця. Компанія пообіцяла зберегти свою політику конфіденційності в колишньому вигляді.
Читайте також: Facebook випустить «розумний» годинник із двома камерами
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар