29 червня 2021

Маркетингові заборони і обмеження можуть принести корпораціям збитки у $521 млрд

Маркетингові заборони і обмеження можуть принести корпораціям збитки у $521 млрд
1377

Аналітики консалтингової компанії Brand Finance прогнозують для Coca-Cola, Heineken, Nestle й інших великих корпорацій збитки в розмірі $521 млрд через заборони на рекламу алкоголю, їжі та напоїв з високим вмістом цукру, повідомляє TradeMaster.UA. Про це експерти розповіли в .доповіді Marketing Restrictions 2021 («Маркетингові обмеження 2021»).

Представники Brand Finance заявили, що в разі посилення обмежень великі втрати можуть бути в дев'яти міжнародних корпорацій: експерти нарахували втрати з точки зору вкладу бренду (brand contribution) на $267 млрд. Йдеться про додаткову вартість, яку бренд приносить бізнесу, - цей показник може знизитися на 50%.

За повідомленням експертів, найбільші втрати можуть бути у PepsiCo - до $61,7 млрд. Однак корпорації, які володіють тільки алкогольними брендами, найбільш уразливі, «оскільки 100% доходів може бути піддається ризику».

Автори доповіді також відзначили, що ринкова вартість самих компаній може знизитися на чверть через маркетингові обмеження. За обома показниками менше всіх ризикує Nestle, оскільки корпорація має різноманітний портфель брендів, багато з яких не порушені обмеженнями.

Інше дослідження Brand Finance показало, що від маркетингових обмежень страждають і споживачі, на захист яких приймаються закони. Наприклад, якщо влада вимагає прибрати назви брендів з упаковок, на ринку з'являються підробки.

Читайте також: Економічна активність в єврозоні злетіла до 15-річного максимуму

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також