Burberry відновлюється після корона вірусної кризи

Незважаючи на те, що деякі карантинні обмеження все ще існують, продажі люксового бренду Burberry повертаються до рівня до пандемії, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
За минулий квартал британському бренду вдалося продати більше товарів за повною ціною, менше покладаючись на знижки. Особливо в Азії та США Burberry змогла залучити нових, молодих клієнтів. Загальний порівняльний обсяг продажів зріс на 1% порівняно з двома роками раніше до 479 мільйонів фунтів стерлінгів (560 мільйонів євро). Однак в Європі відбулося зниження на 38%.
Взуття Burberry продавалося особливо добре, більш ніж удвічі порівняно з аналогічним періодом 2019 року. Крім того, шкіряні вироби та куртки також мали гарний попит.
Ще у квітні в середньому було закрито 11% магазинів бренду, але до кінця червня ситуація значно покращилася – і лише близько 3% торгових точок залишалися зачиненими. Тим не менше, приблизно 1 із 3 магазинів все ще працює з обмеженим робочим часом, а бізнес у Європі та більшій частині Азії все ще потерпає від значного падіння міжнародних туристичних потоків.
Читайте також: У Китаї оголосили бойкот Burberry
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар