20 липня 2021

Victoria's Secret відмовляється від молів і тестує «магазини майбутнього»

Victoria
1349

Культовий бренд жіночої білизни заявив про намір відкрити три торгові точки нового формату вже цієї осені, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.

У плани реструктуризації Victoria's Secret & Co. входить не тільки виокремлення цієї торгової марки, що належить рітейлеру L Brands, в окрему компанію, але також і відкриття магазинів, які позиціонуються як принципово нові. Про це стало відомо з віртуальної презентації, яку провів для інвесторів генеральний директор Victoria's Secret Мартін Уотерс. Згідно з його словами, тестування трьох «магазинів майбутнього» відбудеться вже восени поточного року.

Однією з особливостей нових торгових точок стане те, що в більшості своїй вони будуть розташовуватися поза торгових центрів. З трьох тестових магазинів тільки один буде розташований на території моллу, інші ж розмістяться в жвавих міських районах. Заявлено, що всі вони отримають «сучасне і жіночне» оформлення, основний же акцент при цьому планується зробити на підвищення якості обслуговування клієнтів. Якщо експеримент пройде успішно, то у 2022 році запрацює ще десять магазинів нового формату. Більшість з них також розмістять поза стінами торгових центрів.

За останній рік Victoria's Secret займалася скороченням числа магазинів, зосередивши всю увагу на найбільш прибуткових, причому їх у майбутньому планується піддати реструктуризації. Магазини зроблять світлішими, чорну фурнітуру замінять вироби світлих відтінків і оформлені під дерево. Також, щоб уникнути негативного іміджу, компанія стане розміщувати в них манекени не тільки стандартних, але і збільшених розмірів.

Згідно з офіційною заявою, близько 26% магазинів бренду в Північній Америці в даний час знаходяться в торгових центрах із рейтингом A, які забезпечують найбільший обсяг продажів на квадратний фут. Ще 37% розташовуються в торгових центрах із рейтингом B, 13% - із рейтингом C, а решта 24% - в інших типах нерухомості. Новий же підхід має на меті відмову від молів, які виявилися найбільш уразливими в період пандемії коронавірусу. Подібної стратегії дотримуються і деякі інші американські бренди.

Читайте також: Victoria's Secret замінить «янголів» на жінок з видатними особистими досягненнями

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також