Мілленіали частіше за інших залишають подарункові карти невикористаними
51% жителів США забувають про свої подарункові карти, так і не використавши їх. Загальна вартість таких сертифікатів становить $ 15,3 млрд, а в середньому на одну людину припадає $ 116. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Bankrate.
Більшість людей, які не використовують подарункові сертифікати, складають мілленіали. 56% покоління, народженого між 1985 і 2000 роками, не користуються сертифікатами, отриманими в подарунок. Серед бебі-бумерів (1945-1963 роки) таких 52%. 47% представників покоління X (1965-1985 роки) забувають про подарункові карти, а серед покоління Z (2004 рік - теперішній час) таких 46%.
При цьому мілленіали - не найбільша група, яка планує використовувати свої сертифікати. Тут перше місце посідають бебі-бумери (63%), за ними - покоління X - 54%. Мілленіали складають 42%, а покоління Z - 32%.
Fast Сompany наводить результати опитування, згідно з яким 49% з тих, хто проігнорував свої подарункові карти, просто прострочили термін їхньої дії з найрізноманітніших причин. Деякі з них занадто довго чекали, хтось втратив карту, або ж заклад, який видав сертифікат, закрився.
Професор маркетингу Вашингтонського університету Робін Лебоф пояснив, що люди в цілому схильні відкладати використання подарункових карт, особливо, якщо в них немає терміну дії.
Крім того, подарункова карта на конкретний товар або послугу вимагають від одержувача більше часу, ніж сертифікат у магазин. Ще одне пояснення пов'язано з тим, що люди вважають за краще відкладати використання подарункової карти для особливого випадку.
Bankrate радить одержувачам сертифікатів ставити нагадування для їхнього використання, а також не зберігати непотрібні карти - дарувати чи продавати їх. Крім того, портал пропонує зберігати сертифікати в гаманці разом з банківськими картками або ж додавати їх в електронні гаманці.
Аналітик Кеті Джонс, володарка цілої стопки невикористаних сертифікатів, пояснює це, в тому числі і тим, що багато магазинів не приймають такі карти при онлайн-покупці. За її словами, немає нічого дивного в тому, що подарунки залишаються невикористаними саме серед мілленіалов.
«Ми - та вікова група, у якої найчастіше є маленькі діти, тому багато речей, які ми звикли робити, ми не робимо, - говорить Джонс. - Ми дуже зайняті, тому що у нас справді багато справ. Якщо у вас є подарункова карта на щось, куди ви зазвичай не ходите, вам не спаде на думку, як її використовувати».
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар