Procter & Gamble витратила на маркетинг більше $ 8 млрд
Виробник споживчих товарів Procter & Gamble (P & G) збільшив маркетингові витрати на 11,6%, до $ 8,18 млрд за підсумками фінансового року, який закінчився 30 червня, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Mediapost. Як .розповів CEO компанії Девід Тейлор, маркетингові вкладення принесли P & G щорічне зростання виручки на 2-6% за останні п'ять років.
«Ви повинні допомогти споживачам зрозуміти, що це за продукт, як його використовувати, а потім допомогти підвищити обізнаність і стимулювати їх спробувати продукт. І інвестиції в маркетинг зробили це», - зазначив Тейлор.
Компанія продовжить нарощувати маркетингові бюджети. «Ми не досягли точки зниження прибутку від цих інвестицій, тому ми продовжимо інвестувати в рекламу приблизно 8% від продажів», - заявив фінансовий директор P & G Андре Шелтон.
Він прогнозує підвищення ефективності маркетингових інвестицій завдяки переходу до діджитал медіа та поліпшення орієнтування на основі 1st- і 3rd-party даних, а також оптимізації виробничих витрат і роботи з агентствами.
Всього за 12 місяців компанія збільшила чисті продажі на 7%, до $ 76,1 млрд. Найбільш прибутковою стала категорія тканин і товарів для будинку (Fabric & Home Care), вона принесла компанії $ 26 млрд, що на 10% більше, ніж рік тому - це найшвидше зростання. Також на 10% зросла категорія товарів для здоров'я (Health Care), чисті продажі склали $ 9,9 млрд.
Читайте також: Меган Маркл і принц Гаррі співпрацюватимуть із Procter & Gamble
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар