Google звинуватили у змові з Facebook
Google отримала два нових антимонопольних позова від компаній з американського штату Массачусетс. Корпорацію звинувачують в порушенні принципів вільної конкуренції. Позивачі стверджують, що між Google і Facebook існують домовленості, завдяки яким соцмережа має перевагу при розміщенні рекламних оголошень, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Bloomberg.
Йдеться про електронні аукціони, що визначають майданчики для показу оголошень. Система Header Bidding, запущена у 2014 році, автоматизує прийом аукціонних ставок в онлайн-рекламі. Єдиний аукціон дозволяє паблішеру мобільних додатків продавати рекламу в режимі реального часу, отримуючи заявки з різних джерел, не тільки від Google. Всі рекламодавці знаходяться на рівних умовах і можуть конкурувати на аукціоні.
На думку позивачів, у 2018 році Google і Facebook вступили у змову, щоб поділити рекламний ринок й уникнути конкуренції між компаніями. Соцмережа обмежила роботу аукціонного майданчика, а натомість отримала перевагу при розміщенні рекламних оголошень на майданчику Google. Дії компаній завдали шкоди іншим майданчикам і рекламодавцям, оскільки Google міг завищувати вартість реклами для клієнтів.
Google регулярно отримує звинувачення в порушенні конкуренції. Так, у липні компанію звинуватили в тому, що вона захопила ринок додатків на Android. Позов проти IT-гіганта подали відразу 36 штатів і округ Колумбія. Конгрес США розглядає одразу кілька законопроектів, що обмежують дії Google і IT-гігантів.
Читайте також: Наскільки і чому подорожчала реклама в Google, Facebook і Amazon
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар