04 августа 2021

Наскільки і чому подорожчала реклама в Google, Facebook і Amazon

Наскільки і чому подорожчала реклама в Google, Facebook і Amazon
960

Великі платформи, такі як Facebook, Google і Amazon, підняли ціни на рекламу, що дозволило їм збільшити рекламну виручку у другому кварталі, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Business Insider.

На .зростання цін вплинули нові правила конфіденційності Apple, що обмежують таргетинг реклами, і нарощування витрат на інтернет-рекламу на тлі переходу роздрібних продавців до e-commerce. Також спостерігається відтік рекламних бюджетів з ТБ у цифрові канали.

Видання порівняло вартість реклами на платформах за моделлю ціноутворення CPM - cost per mille, ціна за 1 тисячу показів банера, і за моделлю CPC - cost per click, ціна за клік по оголошенню.

Amazon

CPC у другому кварталі зросла на 20% у порівнянні з першим кварталом 2021 року для всіх форматів реклами. Особливо високі ціни на рекламний інвентар Amazon у клієнтів зі сфер краси і рітейлу: середні показники CPM виросли з $ 3,60 у лютому до $ 8,60 у травні та червні.

Компанія повідомила про $ 8 млрд доходу від реклами в другому кварталі 2021-го, що на 87% більше, ніж роком раніше.

Facebook

У липні 2021-го CPM зросла на 89% рік до року. У другому кварталі ціни на рекламу зросли на 30% у порівнянні з першим кварталом, середній показник склав $ 11.

У самій компанії повідомили, що реклама подорожчала на 47% в порівнянні з другим кварталом 2020 року. У Facebook попередили, що ціни продовжать зростати і в другій половині року. У другому кварталі 2021 року компанія заробила на рекламі $ 28,58 млрд, зростання склало 56%.

Google

CPM на YouTube зросла на 108% ву порівнянні з липнем 2020 року. Платформа збільшила свій рекламний дохід завдяки відтоку бюджетів з ТБ в інтернет. У другому кварталі 2021-го YouTube заробила на рекламі $ 7 млрд, зростання в річному численні склало 84%.

Показники CPM програматики інвентарю Google у липні виросли на 198%. Вартість CPC у пошуку і Google Shopping у другому кварталі склала близько $ 1, що на 40% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Квартальний прибуток від рекламної мережі Google склав майже $ 7,6 млрд.

TikTok

У липні показники CPM виросли на 92% рік до року. Рекламний бізнес TikTok відносно невеликий і в основному привертає рекламодавців покоління Z, але зростання цін на рекламу говорить про те, що платформою зацікавилися і великі компанії.

Читайте також: Facebook запустив генератор ідей для рекламних кампаній

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также