11 серпня 2021

Мережа магазинів КОЛО презентувала ВТМ KOVTOK

Мережа магазинів КОЛО презентувала ВТМ KOVTOK
1569

У Києві відбулася презентація та зустріч із творцями унікальної власної торгової марки освіжаючої води KOVTOK, на етикетках якої зображені картини українських художників, що звертають увагу споживачів на навколишнє середовище й порушують проблеми екології.

Під ВТМ KOVTOK в мережі магазинів біля дому КОЛО можна купити карпатську високогірну воду, постачальником якої стала компанія «АТ Маркет», що розвиває бренд VODA UA. Виробник відомий своїм нестандартним підходом до дизайну, вони першими на українському ринку випустили карпатську воду VODA UA в упаковці, що повністю перероблюється, а їхня дизайнерська скляна пляшка стала візитною карткою.

Творці проєкту розповіли, що до вибору постачальника під час тендеру підійшли дуже серйозно, учасникам довелось пройти жорсткий контроль, перевірку та неодноразові дегустації. За словами генерального директора продуктової мережі КОЛО Євгенія Кулинича, для нього було важливо зробити не просто продукт, за який буде несоромно, а реально крутий проект, яким будуть пишатись. Саме тому в компанії все продумали до дрібниць. Від назви, за яку голосували і в офісі, і в соціальних мережах, до самої концепції проєкту та максимальної диференціації на полиці.

Душею й натхненням проєкту стала галерист і громадський діяч Ліка Співаковська, яка відповідала за художню частину ВТМ KOVTOK. «Для мене було дуже важливо, де будуть розміщені картини наших художників, і я погодилась на співпрацю лише після того, коли дізналась всю інформацію про воду та її природній видобуток без шкоди навколишньому середовищу, – зазначила Ліка. – Для ТМ KOVTOK я підбирала картини, які б об’єднували воду, природу та екологію і були максимально зрозумілі кожному».

Таким чином, на етикетках зображені репродукції картин сучасних українських художників: Леся Панчишина, Даші Скорубської-Кандинської, Андрія Аксютова та Олександра Онищенка. На всіх етикетках  серії #art_voda розміщені qr-коди, за якими можна ознайомитись з біографією та іншими роботами художників.

Художники подякували за причетність до такого крутого проєкту, можливість познайомити зі своєю творчістю більше людей, надихати їх на звершення і звернути увагу на природу та її стан. Також вони зазначили під час зустрічі, що мережі КОЛО вдалось випустити небанальний продукт, який привертає увагу своїм оформлення та вдало поєднує оригінальний дизайн і відмінну якість.

Андрій Аксютов: «Мені найбільше сподобалось, що власники ТМ KOVTOK не просто продають воду, а хочуть показати набагато більше і взялись за культуру, яку в наш час не дуже пропагують. Ми звідусіль чуємо «Економіка! Економіка! Економіка!», але в житті економіка без культури нічого не варта. Спершу ми привчаємо людей до культури в широкому розумінні, а потім ми маємо економічний результат».

Символом жіночності та краси ВТМ KOVTOK стала репродукція Даші Скорубської-Кандинської: «Я прихильниця жіночих образів: перш за все я – жінка і в житті, і в мистецтві. Рада опинитись тут у суто чоловічій компанії. Хоча моя картина з метеликами на перший погляд може здатись досить простою, але насправді має дуже глибокий сенс. Метелики з кожним роком зникають, при чому в геометричній прогресії, як і чиста вода. Тому моя картина на етикетці води – це дуже символічно, щоб люди звернули увагу на природу і розуміли, що її потрібно цінувати й берегти. Можливо, хтось скаже, що метелики далеко не найважливіші комахи, це ж не бджоли, але вони несуть красу, як і мистецтво, і направлені на виховання нашої душі. Нам потрібно зберегти красу, природу й воду для наступних поколінь».

Завітайте в магазини КОЛО уже сьогодні на KOVTOK свіжості, KOVTOK натхнення, KOVTOK найчистішої води прямо із серця наших Карпат.

 Щоб дізнатись про останні тренди і тенденції в розвитку ВТМ, отримати дієві інструменти для успішного запуску ваших ТМ не пропустіть головну подію року – міжнародну конференцію «PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ – український та зарубіжний досвід», що відбудеться 08 вересня 2021 року в РЦ Ультрамарин, м. Київ.

 

 

Читайте також: Новий формат магазинів КОЛО

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 


Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також