Google заборонить таргетинг реклами на неповнолітніх
Google анонсувала одразу кілька оновлень з метою захисту неповнолітніх користувачів. Рекламодавці не зможуть більше зорієнтувати оголошення на осіб молодше 18 років. Молодим користувачам компанія дозволить видаляти свої фото з пошукової видачі, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Рекламодавці не зможуть більше налаштовувати таргетинг на основі віку, статі або інтересів людей молодше 18 років. Крім того, компанія дозволить за запитом видаляти з пошукової видачі зображення з дітьми. Запит можуть подати самі діти, їхні батьки або опікуни. Нововведення почнуть впроваджувати найближчими місяцями.
Також зміни торкнуться правил завантаження контенту неповнолітніми на приналежному корпорації відеохостингу YouTube. Доступ до відео, завантажених користувачами, які не досягли 18 років, автоматично буде обмежений. Подивитися відео зможуть тільки користувачі, вибрані автором контенту. Крім цього, сервіс буде рекомендувати підліткам робити перерви в перегляді відео і відключить автоматичне відтворення. Параметри перегляди контенту можна змінити в настройках YouTube.
Аналогічні зміни торкнуться додатка YouTube Kids, створеного для дітей віком до 13 років. З дитячої версії також почнуть видаляти відео, які містять прямі заклики витратити гроші. Відео, в яких міститься реклама, позначатимуться відповідної плашкою.
Читайте також: Google звинуватили у змові з Facebook
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар