18 серпня 2021

Нові обмеження спричиняють хаос у китайських аеропортах

Нові обмеження спричиняють хаос у китайських аеропортах
1514

Нові протипандемічні правила викликають справжній хаос у китайських аеропортах. Частина персоналу вже подала заяви на звільнення. А тим часом вартість перевезень вантажів впевнено поповзла вгору. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.

Персонал відмовляється виконувати правила, які виглядають невиправдано жорсткими. Сотні рейсів здійснюються з затримками або й взагалі скасовуються. За прогнозами аналітиків, вартість перевезень дуже швидко буде збільшуватися з такою ж динамікою, як це було раніше у морських портах.

Один з китайських експедиторів, що працює у Шанхайському Пудуні розповів, що час обробки експортних вантажів уже зараз становить від шести до десяти годин, що у два-три рази більше, ніж зазвичай. У вихідні, за його словами, багато літаків відлітали напівпорожніми, бо їхні екіпажі не хотіли очікувати зайві півдоби, поки на борт завантажать усе. Інші рейси взагалі здійснювалися порожняком.

Рікард Інгварссон, генеральний директор компанії Asia у Scan Global Logistics, заявив, що ситуація в Китаї погіршилася після закриття аеропорту Нанкін цього місяця. Тим часом на Шанхай, Пекін, Гуанчжоу та Тяньцзінь вплинули жорсткі карантинні заходи. Спостерігається гострий дефіцит персоналу та обладнання, уточнив він.

Вимоги стосовно карантину різні для пілотів та наземного персоналу. Влада КНР вигадала собі, що після тижневої роботи в аеропорту кожен працівник має залишатися вдома на карантині. Для цього зовсім не потрібно, щоб була виявлено хоча б якась  ознака захворювання. Люди просто не мають права працювати.

Варто пілотам зійти на землю, як вони також вимушені будуть піти на карантин. Тому екіпажі літаків, особливо іноземні, прибувши до Китаю, намагаються якнайшвидше забратися звідти, навіть не виходячи з кабіни свого літака. Звідси й стільки порожніх рейсів. Зрештою у китайських аеропортах почали дедалі частіше повідомляти про скасування рейсів до США до кінця серпня.

Щоправда, певне полегшення відбулося, коли авіарейси почали переносити з материкового Китаю до Гонконгу. Там діють інші правила. Але увесь вантажопотік острів на себе, звісно, перебрати не зможе. Тож, якщо правила на материковій частині країни не зміняться найближчим часом, проблема зростатиме у геометричній прогресії.

Усе це, звісно, відображається й на тарифах. Авіаперевезення з Китаю до США за останні два тижні стали дорожчими на 1,5-3 дол. за кожний кілограм. Тарифи до ЄС зросли на 0,7-1,5 дол. 

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також