Spotify створив плейлист для директорів з маркетингу

Spotify підтримав всіх директорів з маркетингу у своїй кампанії «A Song for Every CMO» ( «Пісня для кожного CMO»). Разом з FCB New York сервіс написав п'ять пісень в різних жанрах, присвячених топ-менеджерам великих компаній, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Adweek.
У пісні «Zena with a Z!» співається про те, як Зена Арнольд з Kimberly-Clark керує діджитал-трансформацією бренду. «Old Dusty Fingers» присвячена «чіткій як Dorito's» Рейчел Фердінандо з Frito-Lay.
У «Jess Got Me a Job» Джессіка Дженсен з сервісу Indeed допомогла ліричному героєві знайти роботу, як і мільйонам інших кандидатів. Ларі Балазс з Intuit присвячена пісня «Lara's Into It», а Норману де Гревьє з фармкомпанії CVS - «Beauty Mark».
У Spotify сподіваються, що директори з маркетингу побачать потенціал аудіоформату як засіб сторітеллінга. Компанія заявила, що в найближчі місяці випустить більше веселих пісень для CMO.
За підсумками другого кварталу 2021 року рекламна виручка Spotify зросла на 110% рік до року і склала € 275 млн завдяки каналам прямих продажів і підкастів. Загальна виручка збільшилася на 23% і досягла € 2,33 млрд.
Читайте також: Каталог ІКЕА перетворили на подкаст
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар