Ralph Lauren представила цифрову колекцію у віртуальному всесвіті Zepeto

Американський бренд Ralph Lauren оголосив про співпрацю з віртуальною ігровою платформою Zepeto, де користувачі взаємодіють через 3D-аватари, у рамках презентації нової цифрової колекції. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ProFashion.
Капсульна колекція Ralph Lauren x Zepeto, призначена для віртуального простору, включила 12 образів, складених з понад 50 унікальних виробів. Дизайн цифрових виробів є симбіозом вінтажних речей Polo Ralph Lauren і останньої літньої колекції бренду.
Не обійшлося без ексклюзивних позицій - наприклад, дизайнерських скейтбордів. Користувачі платформи Zepeto зможуть придбати представлені моделі для своїх 3D-аватарів.
У рамках колаборації модний дім також запустив на платформі три інтерактивних діджитал-простори, що дозволяють у віртуальному режимі відвідати флагманський бутік бренду, кав'ярню Ralph's Coffee і Центральний парк у Нью-Йорку.
«Таке доповнення покликане передати «культовий дух, енергію і ставлення бренду», йдеться в заяві. «Партнерство Ralph Lauren з Zepeto стало черговим підтвердженням нашої віри у віртуальні інновації, як в ключовий інструмент для залучення молодого покоління споживачів», - прокоментувала директорка бренду з цифрового розвитку Еліс Делаханті.
Читайте також: Ralph Lauren виходить із карантину сильнішою, ніж очікувалося
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар