31 серпня 2021

Ralph Lauren представила цифрову колекцію у віртуальному всесвіті Zepeto

Ralph Lauren представила цифрову колекцію у віртуальному всесвіті Zepeto
1539

Американський бренд Ralph Lauren оголосив про співпрацю з віртуальною ігровою платформою Zepeto, де користувачі взаємодіють через 3D-аватари, у рамках презентації нової цифрової колекції. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ProFashion.

Капсульна колекція Ralph Lauren x Zepeto, призначена для віртуального простору, включила 12 образів, складених з понад 50 унікальних виробів. Дизайн цифрових виробів є симбіозом вінтажних речей Polo Ralph Lauren і останньої літньої колекції бренду.

Не обійшлося без ексклюзивних позицій - наприклад, дизайнерських скейтбордів. Користувачі платформи Zepeto зможуть придбати представлені моделі для своїх 3D-аватарів.

У рамках колаборації модний дім також запустив на платформі три інтерактивних діджитал-простори, що дозволяють у віртуальному режимі відвідати флагманський бутік бренду, кав'ярню Ralph's Coffee і Центральний парк у Нью-Йорку.

«Таке доповнення покликане передати «культовий дух, енергію і ставлення бренду», йдеться в заяві. «Партнерство Ralph Lauren з Zepeto стало черговим підтвердженням нашої віри у віртуальні інновації, як в ключовий інструмент для залучення молодого покоління споживачів», - прокоментувала директорка бренду з цифрового розвитку Еліс Делаханті.

Читайте також: Ralph Lauren виходить із карантину сильнішою, ніж очікувалося

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також