Pernod Ricard відзначає рекордні продажі

Для групи напоїв Pernod Ricard криза Covid, здається, повністю минула. Завдяки Сполученим Штатам і Китаю компанія опублікувала кращі, ніж очікувалося, показники та перевищила допандемічний рівень, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
Група алкогольних напоїв, відома такими брендами, як Absolut, Havana Club, Jameson, Martell, Mumm і Perrier-Jouët, змогла збільшити продажі майже на 5% до 8,8 млрд євро у фінансовому році 2020-2021. Без урахування ефектів обмінного курсу, органічне зростання було навіть близько 10%. За словами групи, це означає, що вона вже працює краще, ніж у 2019 році. Чистий прибуток навіть потроївся, хоча частково це було зумовлено одноразовими факторами.
Pernod Ricard встановила рекордні показники в США та Китаї, зокрема через те, що протиковідні заходи послаблюються на цих ринках дещо швидше. В Європі зростання було дещо скромніше - близько 4%. Виробник напоїв визнає, що стратегія трансформації, започаткована у 2018 році, дає результати: Pernod Ricard інвестує в пріоритетні бренди та ринки, робить більші ставки на електронну комерцію та прискорює свою стратегію сталого розвитку.
Генеральний директор компанії Александр Рікар впевнений, що сильний потік продажів має зберегтися і у 2021-2022 фінансовому році, особливо в дуже динамічному першому кварталі. "Завдяки нашому міцному фундаменту, нашим командам та нашому портфелю брендів ми вийдемо сильнішими з цієї кризи", - наголосив він.
Читайте також: Pernod Ricard представляє стійкі пакувальні рішення
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар