16 сентября 2021

Італійський ринок інфлюєнсерів виріс на 12%

Італійський ринок інфлюєнсерів виріс на 12%
797

Італійська асоціація великих рекламодавців Utenti Publicita Associati (UPA) надала дослідження національного ринку інфлюєнсерів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Pambianconews.

Згідно з дослідженнями .Асоціації, у 2021 році частка контрактів лідерів думок у рекламних інвестиціях становила від 3,5%, досягнувши 272 млн євро, що більше на 12% у порівнянні з минулим роком.

Зросла також кількість гравців на ринку інфлюєнсерів і підвищилася прозорість угод. Крім збільшення грошового обороту транзакцій ринок інфлюєнсерів розширився також горизонтально, охопивши більшу кількість секторів.

Якщо раніше маркетингові активності були відзначені в основному в індустрії моди і косметики, що стали родоначальниками тенденції, то тепер вплив користувачів з великою лояльною аудиторією активно поширився також на ринок технологій, автомобілебудування і масового споживання. Сильний стрибок зростання був відзначений у період пандемії.

Читайте також: Обсяг китайського ринку електронної комерції перевищить 3,3 трлн доларів

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также