Італійський ринок інфлюєнсерів виріс на 12%

Італійська асоціація великих рекламодавців Utenti Publicita Associati (UPA) надала дослідження національного ринку інфлюєнсерів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Pambianconews.
Згідно з дослідженнями .Асоціації, у 2021 році частка контрактів лідерів думок у рекламних інвестиціях становила від 3,5%, досягнувши 272 млн євро, що більше на 12% у порівнянні з минулим роком.
Зросла також кількість гравців на ринку інфлюєнсерів і підвищилася прозорість угод. Крім збільшення грошового обороту транзакцій ринок інфлюєнсерів розширився також горизонтально, охопивши більшу кількість секторів.
Якщо раніше маркетингові активності були відзначені в основному в індустрії моди і косметики, що стали родоначальниками тенденції, то тепер вплив користувачів з великою лояльною аудиторією активно поширився також на ринок технологій, автомобілебудування і масового споживання. Сильний стрибок зростання був відзначений у період пандемії.
Читайте також: Обсяг китайського ринку електронної комерції перевищить 3,3 трлн доларів
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар