20 сентября 2021

Кросівки Lidl перепродуються в інтернеті з десятиразовою націнкою

Кросівки Lidl перепродуються в інтернеті з десятиразовою націнкою
905

16 вересня торгівельна мережа Lidl запустила у своїх британських магазинах лінійку товарів під власною торговою маркою #LidlbyLidl, включаючи кросівки за £12,99, фірмові шкарпетки, шорти і сумки. Вже через дві доби фірмові кросівки Lidl перепродуються в інтернеті за завищеними цінами, оскільки попит на них обігнав попит на Balenciaga і Yeezy, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Charged.

Згідно з новими даними, опублікованими газетою Liverpool Echo, обсяг пошукових запитів на кросівки досяг 135 000 ще до того, як вони були випущені в продаж. Кількість запитів випередила провідних виробників взуття, включаючи Balenciaga, чиї популярні кросівки Tripple S отримали 110 000 пошукових запитів, і Yeezy Boost 700 - 33 100 пошукових запитів.

Ціни на кросівки, розміщені, в тому числі, на еbay, варіюються від 40 до 500 фунтів стерлінгів, при цьому з'являються і численні комплекти, що включають відразу кілька товарів з цієї серії.

«Незвичайні товари можуть посилити або зламати репутацію бренду. На щастя для Lidl, у них зухвалий і симпатичний образ, тому ми прогнозуємо, що їхня нова лінія одягу змусить лояльних покупців без сумнівів додавати її в свої кошики», - сказав експерт з мерчендайзингу і засновник Awesome Merchandise Люк Ходсон.

Читайте також: Lidl Italy повертає кросівки 'Fan Collection'

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также