У Великобританії починають боротьбу з грінвошингом

Управління з конкуренції та ринків (CMA) дало час британським компаніям розібратися з відповідністю «зеленим» нормам. У січні 2022 року розпочнеться масштабна боротьба з заявами про екологічність товарів, що вводять споживачів в оману, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
У пріоритеті опиняться сектори, що викликають найбільшу стурбованість у суспільства, включаючи серед інших моду, текстиль і косметику.
Напередодні конференції COP26 в Глазго в листопаді CMA випустило Кодекс екологічних вимог, заснований на чинному законодавстві про захист прав споживачів. Крім того, Управління зі стандартів реклами Великобританії (ASA) готує нове керівництво по боротьбі з помилковими твердженнями про екологічність.
Відомство також започаткує серію розслідувань у секторах з високим рівнем забруднення, у першу чергу в енергетиці, опаленні та транспорті.
«Все більше людей замислюються про вплив продукту на навколишнє середовище, перш ніж розлучитися з заробленими важкою працею грошима, - каже генеральний директор CMA Андреа Коселлі. - Ми стурбовані тим, що занадто багато підприємств помилково заявляють про свою екологічність, у той час як дійсно екологічно чисті фірми не отримують заслуженого визнання». Як уточнює глава відомства, компанії-порушники зіштовхнуться з судовими позовами з боку CMA.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: екологія, сталий розвиток
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар