Adidas дебютує на ресейл-платформі Thredup
Німецький спортивний рітейлер Аdidas у співпраці з американською ресейлінговою платформою Thredup запустив програму Choose to Give Back, по якій клієнти зможуть повернути непотрібні речі в обмін на бонуси. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.
Нова програма функціонує на базі платформи Resale as a Service (RaaS) компанії Thredup. Клієнти Аdidas зможуть направити в компанію вживані речі, включаючи одяг, взуття, аксесуари та спортивне обладнання. Далі старі товари будуть перепродані реселером ThredUp або відправлені на переробку, а клієнти отримають бонуси для шопінгу в Аdidas.
Запуск Choose to Give Back відбувся 7 жовтня в безкоштовному додатку Adidas Creators Club. Тут можна згенерувати передплачену етикетку відвантаження, а потім використовувати її для відправки одягу і аксесуарів будь-якого бренду і будь-якої категорії.
Програма буде розширена на роздрібні магазини бренду у 2022 році на території США. Нова екологічна ініціатива націлена на боротьбу не тільки з текстильними відходами, а й з пластиковими від спортивного обладнання. ThredUp, відомий як лідер в області перепродажу, започаткував RaaS у 2018 році. До платформи вже приєдналися такі великі компанії, як Farfetch, LG, Walmart, Gap, Remix Global.
Читайте також: Екс-керівники Adidas запускають екобренд одягу
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости производителей, адидас, Ритейл, мировые производители, производство, ресейлинг
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар