11 жовтня 2021

Adidas дебютує на ресейл-платформі Thredup

Adidas дебютує на ресейл-платформі Thredup
1328

Німецький спортивний рітейлер Аdidas у співпраці з американською ресейлінговою платформою Thredup запустив програму Choose to Give Back, по якій клієнти зможуть повернути непотрібні речі в обмін на бонуси. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.

Нова програма функціонує на базі платформи Resale as a Service (RaaS) компанії Thredup. Клієнти Аdidas зможуть направити в компанію вживані речі, включаючи одяг, взуття, аксесуари та спортивне обладнання. Далі старі товари будуть перепродані реселером ThredUp або відправлені на переробку, а клієнти отримають бонуси для шопінгу в Аdidas.

Запуск Choose to Give Back відбувся 7 жовтня в безкоштовному додатку Adidas Creators Club. Тут можна згенерувати передплачену етикетку відвантаження, а потім використовувати її для відправки одягу і аксесуарів будь-якого бренду і будь-якої категорії.

Програма буде розширена на роздрібні магазини бренду у 2022 році на території США. Нова екологічна ініціатива націлена на боротьбу не тільки з текстильними відходами, а й з пластиковими від спортивного обладнання. ThredUp, відомий як лідер в області перепродажу, започаткував RaaS у 2018 році. До платформи вже приєдналися такі великі компанії, як Farfetch, LG, Walmart, Gap, Remix Global.

Читайте також: Екс-керівники Adidas запускають екобренд одягу

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також