Фундація Ашан запускає конкурс з пошуку соціальних проєктів
16 жовтня, у Всесвітній день Здорового харчування, оновлена Фундація Ашан запускає перший міжнародний конкурс пошуку соціальних проектів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Нещодавно компанія об'єднала свої благодійні фонди в єдиний корпоративний - Фундація Ашан. Завдяки цьому вона змогла розширити вікові рамки. До цього в Україні Ашан підтримував тільки проєкти для молоді. Нині ж запрошує приєднатися усіх охочих.
Фундація шукає ідеї від українських благодійних та громадських організацій, що спрямовані на підтримку здорового і збалансованого харчування. Компанія хоче разом зі споживачами підвищувати обізнаність про здорове харчування, розвивати соціальні зв'язки через обговорення та обмін думками про їжу, роз'яснювати наслідки неправильного харчування.
Цьогоріч бюджет конкурсу зріс. Завдяки об'єднанню фондів, Фундація Ашан має можливість розділити між переможцями 100 тисяч євро.
Благодійні асоціації можуть подати свої проєкти з 16 жовтня до 15 січня. Протягом першого кварталу 2022 року в Ашан оберуть переможців.
Читайте також: Ашан Рітейл Україна повністю відмовляється від первинного пластику на касах
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости ритейла, ашан, Ритейл, что нового в ритейле Украины, фундация ашан, конкурс проектов
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар