Британський онлайн-рітейлер Missguided виходить на ринок дитячого одягу

Власний дитячий бренд стане логічним доповненням до успішної лінії товарів для вагітних. Перша колекція надійде у продаж 28 жовтня, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.
Новий бренд призначений для дітей віком від 3 місяців до 7 років. До першої колекції увійдуть зимові товари — пуховики, спортивні комплекти, в'язані комбінезони, шапочки та багато іншого. Ціни варіюються від 4 до 14 фунтів у категорії 3–24 місяці, від 4 до 28 фунтів у категорії 2–4 роки та від 6 до 30 фунтів у категорії 4–7 років.
«Оскільки ми бачили позитивну реакцію покупців на нашу лінійку продуктів для вагітних протягом останнього року, запуск MG Kids був логічним кроком», - прокоментував Нітін Пассі, генеральний директор Missguided.
У компанії вважають, що розширення асортименту за рахунок дитячого одягу дозволить рітейлеру стати універсальним магазином для мам.
Читайте також: Н&M представила колаборацію з фондом PETA
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар