28 октября 2021

Британський онлайн-рітейлер Missguided виходить на ринок дитячого одягу

Британський онлайн-рітейлер Missguided виходить на ринок дитячого одягу
961

Власний дитячий бренд стане логічним доповненням до успішної лінії товарів для вагітних. Перша колекція надійде у продаж 28 жовтня, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.

Новий бренд призначений для дітей віком від 3 місяців до 7 років. До першої колекції увійдуть зимові товари — пуховики, спортивні комплекти, в'язані комбінезони, шапочки та багато іншого. Ціни варіюються від 4 до 14 фунтів у категорії 3–24 місяці, від 4 до 28 фунтів у категорії 2–4 роки та від 6 до 30 фунтів у категорії 4–7 років.

«Оскільки ми бачили позитивну реакцію покупців на нашу лінійку продуктів для вагітних протягом останнього року, запуск MG Kids був логічним кроком», - прокоментував Нітін Пассі, генеральний директор Missguided.

У компанії вважають, що розширення асортименту за рахунок дитячого одягу дозволить рітейлеру стати універсальним магазином для мам.

Читайте також: Н&M представила колаборацію з фондом PETA

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также

Лучшие компании

 

Личности

Блоги