04 листопада 2021

Власник IKEA відзвітував за 2021 рік: перші моли в Китаї, плюс 1000 магазинів і €6,6 млрд виручки

Власник IKEA відзвітував за 2021 рік: перші моли в Китаї, плюс 1000 магазинів і €6,6 млрд виручки
1256

Шведська INGKA Centres, власник роздрібного бізнесу IKEA та глобальної мережі торгово-розважальних центрів, що поступово трансформуються у «місця зустрічей», представила операційні та фінансові підсумки за 2020 рік. Продажі компанії збільшилися на 15,7% і склали 6,6 млрд євро, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.

Загальна кількість відвідувачів торгових об'єктів під управлінням INGKA збільшилася до 372 млн осіб, а кількість нових відкриттів у торгівельних центрах перевищила 1000. Сьогодні компанія управляє 47 торговими центрами. Заповнюваність молів оцінюється у середньому 94%.

«Перетворення традиційних торгових центрів на багатофункціональні "місця зустрічей", орієнтовані на роздрібну торгівлю, є частиною глобальної інвестиційної стратегії вартістю 5 млрд євро», - прокоментували в прес-службі компанії, зазначивши, що кампанія з модернізації прискорюється, незважаючи на кризову ситуацію на ринку .

За минулий рік у торгових центрах під управлінням INGKA відкрилися майже 1000 нових магазинів, серед яких такі відомі міжнародні бренди, як Bershka, Decathlon, H&M, Uniqlo, Sephora, Starbucks та Zara, а також місцеві рітейлери.

За звітний період INGKA також відкрила перші багатофункціональні центри зустрічей у містах Фучжоу та Чанша у Китаї. Проект залучив близько 2 млн. відвідувачів за перші два місяці роботи. Цього року компанія також придбала ділянку під будівництво багатофункціонального комплексу в Індії, купила будівлю 6X6 у Сан-Франциско та торговий центр Aura у Торонто.

Нове місце зустрічі Livat Nanning було створено на території магазину IKEA після реконструкції, вартість якої склала 130 млн євро. У результаті з'явився торговий центр чистою орендною площею близько 18 500 кв.м - багатофункціональний простір на п'яти рівнях. У моллі представлено понад 80 місцевих і зарубіжних брендів, включаючи Uniqlo, Decathlon, Starbucks Reserve та популярну мережу ресторанів Guixiaochu.

«Безперечно, минулий рік був важким для всіх нас, як у професійному, так і в особистому плані... Наш досвід у Чанша та Фучжоу, а також у наших місцях зустрічей по всьому світу ясно показує, що люди у всьому світі як і раніше цінують можливість фізично зустрічатися, робити покупки та проводити час разом у просторах, що надихають», - прокоментувала керуючий директор Ingka Centres, Сінді Андерсен.

Читайте також: IKEA у Південно-Східній Європі виділяє понад мільйон євро на винагороди для своїх співробітників

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також