Власник IKEA відзвітував за 2021 рік: перші моли в Китаї, плюс 1000 магазинів і €6,6 млрд виручки

Шведська INGKA Centres, власник роздрібного бізнесу IKEA та глобальної мережі торгово-розважальних центрів, що поступово трансформуються у «місця зустрічей», представила операційні та фінансові підсумки за 2020 рік. Продажі компанії збільшилися на 15,7% і склали 6,6 млрд євро, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.
Загальна кількість відвідувачів торгових об'єктів під управлінням INGKA збільшилася до 372 млн осіб, а кількість нових відкриттів у торгівельних центрах перевищила 1000. Сьогодні компанія управляє 47 торговими центрами. Заповнюваність молів оцінюється у середньому 94%.
«Перетворення традиційних торгових центрів на багатофункціональні "місця зустрічей", орієнтовані на роздрібну торгівлю, є частиною глобальної інвестиційної стратегії вартістю 5 млрд євро», - прокоментували в прес-службі компанії, зазначивши, що кампанія з модернізації прискорюється, незважаючи на кризову ситуацію на ринку .
За минулий рік у торгових центрах під управлінням INGKA відкрилися майже 1000 нових магазинів, серед яких такі відомі міжнародні бренди, як Bershka, Decathlon, H&M, Uniqlo, Sephora, Starbucks та Zara, а також місцеві рітейлери.
За звітний період INGKA також відкрила перші багатофункціональні центри зустрічей у містах Фучжоу та Чанша у Китаї. Проект залучив близько 2 млн. відвідувачів за перші два місяці роботи. Цього року компанія також придбала ділянку під будівництво багатофункціонального комплексу в Індії, купила будівлю 6X6 у Сан-Франциско та торговий центр Aura у Торонто.
Нове місце зустрічі Livat Nanning було створено на території магазину IKEA після реконструкції, вартість якої склала 130 млн євро. У результаті з'явився торговий центр чистою орендною площею близько 18 500 кв.м - багатофункціональний простір на п'яти рівнях. У моллі представлено понад 80 місцевих і зарубіжних брендів, включаючи Uniqlo, Decathlon, Starbucks Reserve та популярну мережу ресторанів Guixiaochu.
«Безперечно, минулий рік був важким для всіх нас, як у професійному, так і в особистому плані... Наш досвід у Чанша та Фучжоу, а також у наших місцях зустрічей по всьому світу ясно показує, що люди у всьому світі як і раніше цінують можливість фізично зустрічатися, робити покупки та проводити час разом у просторах, що надихають», - прокоментувала керуючий директор Ingka Centres, Сінді Андерсен.
Читайте також: IKEA у Південно-Східній Європі виділяє понад мільйон євро на винагороди для своїх співробітників
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости ритейла, икеа, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар