02 грудня 2021

Провідні бренди відмовляються від співпраці з блогерами, влаштувавши ми «голодну тусу»

Провідні бренди відмовляються від співпраці з блогерами, влаштувавши ми «голодну тусу»
1492

Низка українських топ-брендів оголосила про припинення співпраці з блогерами, які стали учасниками скандальної вечірки, яка пройшла у Львові на День пам’яті жертв Голодомору. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Блогерьска BDSM-вечірка, яка відбулася 27 листопада в день вшанування пам’яті жертв Голодомору, викликала хвилю обурення в соцмережах. Ініціатором вечірки виступив блогер Олександр Заліско, який таким чином вирішив відсвяткувати свій день народження.

Обурені українці почали поширювати в соцмережах численні заклики до вітчизняних брендів, що залучають блогерів до власних PR-кампаній, розірвати відносини з учасниками ганебної вечірки, яку прозвали «голодною тусою».

І реакція компаній не забарилася. Наразі більшість брендів та компаній, які рекламувались учасниками «голодної туси», наразі відмовились від співпраці з цими інфлюєнсерами. Це Нова пошта, ROZETKA, JYSK Ukraine, Фокстрот, Лінія магазинів EVA, «Хенкель», Офіційна спільнота Flint, METRO UA, Kyivstar, LOVARE, VOVK, OKKO, Арахісова паста ТОМ,Tefal та низка інших.

Інші бренди не квапляться розривати стосунки з лідерами думок, що опинилися в центрі скандалу, але оголосили про детальний розгляд ситуації і можливість перегляду варіантів співпраці.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також