Магазини «Все за $1» стали провідними мережами у США
Низка факторів, що вплинули на розвиток традиційної роздрібної торгівлі в США, призвела до збільшення впливу з боку торгових мереж, що спеціалізуються на продажу товарів за 1 долар. Аналітики відзначають, що в кризовий період дискаунтери фіксованих цін почали розвиватися швидше, ніж усі інші формати, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
До 2020 року в США загальна кількість "однодоларових" магазинів збільшилася до більш ніж 34 тисяч. При цьому на частку компаній, що лідирують на ринку - Dollar General, Dollar Tree і Family Dollar - припала майже половина всіх відкриттів роздрібних магазинів у країні. Іншими гравцями, що швидко ростуть, є 99 Cents Only Stores і Five Below.
Водночас, на тлі швидкого зростання магазинів фіксованих цін збільшилася і порція критики, яку одержують рітейлери. У ЗМІ все частіше згадуються противники формату дискаунтерів, які зазначають, що їхнє відкриття у бідних районах обмежує доступ клієнтів до свіжих продуктів.
Одночасно зазначається, що в сегменті магазинів фіксованих цін знижується маржинальність на тлі високої інфляції та проблем із постачанням товарів. Зокрема, у Family Dollar, Dollar Tree та Dollar General падіння маржинальності відзначається з другого кварталу 2021 року. Проте, незважаючи на складнощі, торгові мережі, що працюють у сегменті "1 долар", мають можливість стримувати ціни на споживачів, і аналітики сходяться на думці, що в поточних умовах ризиків для послаблення зростання немає.
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар