Міністерство туризму Швеції нагадає жителям країни, на честь чого названо товари в IKEA
Мінтуризму Швеції оголосило про початок нової рекламної акції, спрямованої на привернення уваги іноземних туристів до відпочинку в країні. У рамках кампанії Discover the originals відомство розповість про визначні пам'ятки, на честь яких компанія IKEA дала назви своїм продуктам. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail.
Наприклад, Bolmen – це не тільки назва туалетного йоржика, а й чисте озеро в регіоні Смоланд, на півдні Швеції. Поруч із визначною пам'яткою маркетологи ради з туризму вже встановили банер із написом «Ласкаво просимо до Bolmen: більше ніж йоржик для унітазу». На сайті міністерства Visit Sweden відвідувачі Швеції можуть дізнатися про 21 місця на мапі країни, назви яких були дані різним предметам меблів та побутовим речам.
«Настав час світові дізнатися, кому насправді належать ці імена», - розповідає команда проєкту.
Чиновники вважають, що такий маркетинговий підхід може зацікавити туристів і буде бустером для збільшення турпотоку в країну. Представники IKEA згодні, що настав час розповісти про місця у Швеції, які стали основою для неймінгу продукції холдингу.
Читайте також: IKEA запропонувала своїм клієнтам майже безкоштовну оренду квартир
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости ритейла, икеа, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар