25 квітня 2022

Споживачі готові пожертвувати швидкою доставкою заради екології

Споживачі готові пожертвувати швидкою доставкою заради екології
1122

Клієнти онлайн-ритейлерів згодні на більш довгу доставку, якщо це дозволить підвищити стійкість логістики. Такий результат показало дослідження, проведене Blue Yonder у 2022 році серед 1000 американських споживачів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на WWD.

Аналітики з'ясували, що відкласти доставку інтернет-замовлень для підвищення стійкості готові 86% споживачів. При цьому 29% готові чекати до 5 днів, а 28% - тиждень і більше. У Blue Yonder також зазначають, що пандемія вплинула на стійкі звички покупців: 44% опитаних заявили, що їхня цікавість до покупок значно зросла з початку спалаху COVID-19.

У період пандемійних обмежень багато ритейлерів, особливо продуктові, були змушені тимчасово знизити свою стійкість - наприклад, відмовитися від багаторазових сумок і додати нові сервіси онлайн-торгівлі з варіантами доставки.

По мірі того, як роздрібна торгівля виходить із пандемії, стійкість знову повертається до центру уваги. «Результати цього дослідження відображають зсув парадигми у бік екологічнішого ланцюжка поставок, оскільки тепер споживачі готові зробити свій внесок у формування більш екологічних купівельних звичок», — прокоментував старший віце-президент і керівник глобального сектора роздрібної торгівлі Blue Yonder Едвард Вонг.

Опитування також показало, що 81% респондентів у половині випадків перероблюють коробки та пакети від покупок, тоді як 53% перероблюють від 75% до 100% упаковки. 64% опитаних готові витрачати більше на стійке впакування, при цьому 44% згодні на підвищення витрат на 5% і більше.

 

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також