26 квітня 2022

Ринок перепродажу речей зіштовхнувся із кризою запасів

Ринок перепродажу речей зіштовхнувся із кризою запасів
1097

Сайт Business of Fashion опублікував статтю про поточні проблеми ресейл-платформ. Аналітики повідомляють, що у 2020 році вторинний ринок предметів розкоші оцінювався у 32 мільярди доларів, але того ж року фактично було перепродано лише 5-7% товарних запасів, пише TradeMaster.UA.

Багато гравців сегменту в мінусі: платформа RealReal, наприклад, повідомила про чисті збитки у розмірі 236 мільйонів доларів минулого року, порівняно зі збитками 176 мільйонів доларів у 2020-му. Основна проблема зростання таких проектів полягає в регулярному оновленні асортименту.

«Це складне завдання, оскільки існує велика конкуренція з боку офіційних платформ, так і неформальних каналів, таких як соціальні мережі», - коментує Брайс Данлоп, старший аналітик дослідницької компанії Fitch Solutions.

«Основне обмеження, безумовно, пов'язане з поставками», - додає Руї Рапазоте, співзасновник і генеральний директор ресейл-проекту Luxclusif, недавно придбаного Farfetch.

За словами Макса Біттнера, генерального директора Vestiaire Collective, збільшення запасів переважно залежить від залучення нових продавців. «Ми не конкуруємо один з одним, ми конкуруємо з більшістю населення, яке ще не почало продавати уживані товари і все ще має речі, що лежать у гардеробі», - сказав він.

Для основних споживачів предметів розкоші, як правило, повернення вкладених у купівлю грошей не є головним стимулом для перепродажу. І вони набагато рідше витрачають свій час на фотографування, завантаження та відправлення товарів. Luxclusif, служба перепродажу формату B2B, знайшла можливість підключити різних гравців перепродажу до ширшого пулу вторинних товарів. Компанія купує, автентифікує і перерозподіляє предмети розкоші, що вживалися, об'єднуючи у своїй роботі різні джерела — торгові майданчики, аукціони та роздрібних продавців.

Інший спосіб, яким гравці ринку сподіваються збільшити свої запаси та залучити нових клієнтів – це пряме партнерство з брендами та ритейлерами: Vestiaire Collective, наприклад, продав близько 5000 товарів, які раніше належали покупцям Mytheresa, використовуючи тісні стосунки інтернет-магазину зі своїми клієнтами.

Попри швидке зростання та привабливість для інвесторів, сектор ресейлу залишається нішевим серед населення загалом. Впізнаваність платформ перепродажу, як і раніше, низька, навіть серед лідерів ринку. Проведене торік опитування показало, що лише 17% споживачів у США знали про The RealReal, і лише 16% французьких споживачів знали про Vestiaire Collective.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також