Польська компанія Żabka відкриває аутлет «Żabka Smart» у Познані

Польський ритейлер Żabka впровадив нове технологічне рішення у торговій точці в Познані, яке покращить роботу його франчайзі. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Торгова точка «Żabka Smart» комунікує з франчайзі та продавцями, виконуючи від їхнього імені низку дій, включаючи автоматичний контроль температури, вимірювання споживання енергії тощо.
Ці повідомлення автоматично передаються операторам магазину через навушники в режимі реального часу, що дозволяє їм зосередитися на обслуговуванні своїх клієнтів.
Польський ритейлер, який нещодавно представив нову концепцію магазину в магазині «Nano», планує проаналізувати, яке з рішень є найбільш вигідним для операторів, і запровадити подібні рішення в інших магазинах.
«Żabka — одна з найбільш інноваційних франшиз на ринку, — коментує Адам Маніковскі, керуючий директор Żabka Polska. — Ми розвиваємо місцеве підприємництво на основі нових технологій, щоб підприємці могли легко адаптувати свій бізнес до поточних проблем і краще відповідати очікуванням клієнтів.
Нові інтелектуальні рішення, застосовані Żabka в Познані, допомагають нашим франчайзі керувати своїм магазином, але також є енергоефективними. Це допомагає нам оптимізувати витрати та робить нас екологічно чистими».
Концепція Żabka Smart також є частиною стратегії відповідальності ритейлера, згідно з якою він прагне досягти кліматичної нейтральності до 2025 року, зменшити викиди та підвищити задоволеність франчайзі мережею.
Читайте також: Zabka збільшує кількість автономних магазинів у Польщі
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости ритейла, магазин жабка польша, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар