02 травня 2022

Amazon зазнала збитків вперше з 2015 року

Amazon зазнала збитків вперше з 2015 року
1153

Вперше з 2015 року компанія Amazon була змушена визнати квартальні збитки. Продажі електронної комерції падають, особливо за межами США, і, як наслідок, екомерс-гігант знизив прогнози на другий квартал, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.

Amazon закінчила квартал зі збитками в 3,8 мільярда доларів (3,5 мільярда євро). Причиною збитків у компанії вважають нещодавні інвестиції в Rivian, виробника електромобілів, а також загальне падіння онлайн-продажів на 3% до 51,1 мільярда доларів, що є серйозним зниженням після двозначного зростання під час і до корона вірусної кризи.

За межами США падіння становило 6%. Зростання в інших підрозділах Amazon (таких як хмарні обчислення та реклама) залишалося високим, тому загальний обсяг продажів все ж таки зріс на 7%.

Енді Джассі, наступник Джефа Безоса на посаді генерального директора Amazon, сказав, що пандемія та політична напруга принесли незвичайні проблеми, включно зі зростанням витрат, постійною інфляцією та тиском на ланцюжки поставок. Тільки інфляція коштувала компанії два мільярди доларів, заявив Джассі.

У Сполучених Штатах технологічний гігант також підвищив заробітну плату співробітникам у відповідь на гостру нестачу робочої сили та посилення боротьби профспілок. Зростання цін на пальне також призвело до подорожчання доставки. Тому нещодавно Amazon підвищила ціни на свої послуги як для споживачів (за рахунок дорожчої підписки Prime), так і для продавців на платформі (за рахунок вищої комісії).

Майбутнє виглядає не надто перспективним, оскільки Amazon також прогнозує зниження продажів у другому кварталі. Компанія тепер очікує, що продажі збільшаться на 3% - 7%, і знову очікує можливі збитки: операційний результат буде між збитком в один мільярд доларів і прибутком в три мільярди доларів.

Джассі налаштований оптимістичніше, кажучи, що компанія тепер може зосередитися на підвищенні продуктивності й ефективності витрат.

«Ми знаємо, як це зробити, і робили це раніше. Це може зайняти деякий час, особливо в умовах інфляції, що триває, і тиску на ланцюжки поставок, але ми бачимо обнадійливий прогрес за низкою параметрів споживчого досвіду». Зокрема, компанія знову здійснює постачання так само швидко, як це було до пандемії, наголосив генеральний директор.

Читайте також: Через подорожчання пального Amazon піднімає ціни для продавців на послуги фулфілменту

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також