22 серпня 2022

H&M відновила продажі на китайському маркетплейсі Tmall

H&M відновила продажі на китайському маркетплейсі Tmall
1403

Продукція шведського виробника одягу H&M знову з'явилася на китайській платформі Tmall більш ніж через рік після повної відмови локальних компаній вести бізнес з міжнародними брендами, які заявили про неможливість використання бавовни з Сіньцзяну, повідомляє повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Bloomberg.

Офіційно компанія H&M не оголошувала повернення на китайський ринок. У прес-службах H&M та Alibaba, якій належить маркетплейс, оперативних коментарів джерелу не надали. Проте стало відомо про тривалі переговори між двома сторонами щодо повернення H&M на онлайн-платформу.

На сайті торгового майданчика Tmall у картках таких популярних товарів, як футболки та шкарпетки, відображається інформація про обсяг продажу за один місяць, що свідчить про нещодавнє розміщення цих позицій. А при введенні в пошуковому рядку запиту HM або H&M недоступні дані про компанію-продавця. У програмах Apple Maps та Baidu Maps торгові точки H&M, як і раніше, позначені як закриті.

Незважаючи на ці обмеження, появу продукції H&M на китайському ринку можна розглядати як певне досягнення у вирішенні конфлікту, який триває з березня 2021 року. Тоді компанія заявила про свою відмову використати бавовну, зроблену в Сіньцзян-Уйгурському автономному районі з порушенням прав корінних жителів — уйгурів. Зокрема, надбанням громадськості стали факти примусової праці уйгурів, зокрема, експлуатація ув'язнених.

У відповідь на цей крок китайські покупці та компанії закликали бойкотувати бренд. Незабаром після цього товари H&M зникли з асортименту інтернет-магазинів, а близько 60 офлайн-крапок було видалено з карток мобільних додатків у Китаї. Рекламні контракти з китайськими селебритіз були розірвані.

Аналогічні проблеми були у компаній Nike та Adidas. Китайська сторона кваліфікувала висунуті звинувачення як недостовірні та закликала припинити втручання у внутрішні справи регіону.

Ситуація, що склалася, призвела до значних фінансових втрат H&M не тільки від припинення продажів, а й від закриття виробничих потужностей у Китаї, частка яких становить більше третини від загального обсягу постачальників компанії.

Читайте також: H&M розпочала процес з продажу бізнесу на росії

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також